utformad

kompisar! istället för att skriva om min livsfilosfi aka årets aprilskämt vill jag istället hålla en tyst minuter för alla de som taggar någon på den fräsha facebookgruppen "Tag someone who", och yttligare några minuter till hen/de som tar sin dyrbara tid till att faktiskt publicera bilder där. mänsligheten did it again. enligt gruppen har 2 miljoner uppmärksammat hemsidan och jag måste bara till min stora förvåning av antalet visningar fråga dessa människor: varför? vad är det som lockar människor till att FORTFARANDE tydliggöra de "rätta" samhällsnormerna? det är fult att vara överviktig, det är oattraktivt att spendera majoriteten av sin tid till att studera, har du diverse hudfärg har du diverse egenskap och ungefär samma tråd följer genom alla bilder. jag kan inte förstå mentaliteten bakom att tagga en person som har små bröst, stor rumpa eller skulle ligga med den eller den. först hen som lämnar en kommentar med en förklaring till människors absurta behov av kategorisering får pris! nejmen seriöst people, rannsaka er själva....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0