i vatten går det inte att sluta, för annars sjunker man

inga bilder, inga recept eller fingervisningar till mitt så kallade liv utan ett urdrag av de så kallade tankarna. jag publicerar de här av någon anledningen för jag måste skaka mig av de. jag vill varken ha de handskrivet på en fin dagbok, eller försöka dela med mig via sociala medier (en blogg med 0 följare räknas inte), utan placerade de på den mest meningslösa forumet som är tänkbart. här kan tankarna bara flöda och sen ut till intiet, för de betyder ingenting. jag virrar mig över mina otroligt ensidig sommarplaner, över hur mycket jag borde pusha mig själv med simningen och när jag ska ha mod till att lämna demonerna efter mig. alla de här tankarna vill jag slänga ner i en brasa, se de sjunka in i lågorna och sen hur de flyger ut med röken. krav blir istället stillheten. inga tankar, bara känslorna. tankar är frågor utan svar, varför plåga sig med detta meningslöshet när det verkliga svaret ligger alldelles utanför dörren? öppna dörren och sluta tänk. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0