andliga krafter är svaret

jag har slutat andas. i över en månad har hela syresystemet i min kropp bara slutat fungera förlorat sin harominska rythm på grund av olydnad för ens eget tempel. hjärtat har pumpat ut det mesta och in kommer ingenting. utifrån finns bara föreoreningar, förgiftad mat och dålig energi. det är inte konstigt i ett hus som redan gått i rök. som en gång legat i lågor och än idag har ingen funnit kunskap om vad som kan ha orsakat kaoset. men kaos orsakar kaos, det är en spegelbild, en reflektion av någonting. idag är inte frågan vad för fel det var på en psykopat eftersom vi alla är psykopater inom oss, utan vad tiggar igång de djuriska beteendet som ställer psykets negativa delar i dominans? makten och bristen på makten: där kärnan är den som står på toppen och som ordlar ogräs på botten. livet kan vara symboliskt på många olika sätt och symbolerna representerar det som finns inom oss själva. gud uppenbarade sig och nu är jag på samma plats igen, en utmaning som ett test för det förflutna och en dörr till det nya. jag måste bevisa att det var en uppenbarelse, och inte en förnimmelse. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0