och vinnare är................

jag vill delge en extra styketanke till de där stunderna livet sätts i fight mot det oövervinnerliga. det mörkaste gör sig uppenbarad och sekunden som det håller en i handen är matchen över, förloraren står ensam. men det finns en speciell sensation i att ställas inför en fight, där hemligheten i att besegra ligger i ditt förstånd av att det inte finns någon på andra sidan. du är ensam vid mållinjen och steget ifrån att vinna är inte många. jag vill inte överskåda någonting som är bortom min manifestation utan simpelt klargöra för mig själv att inte ge upp, för det finns ingen att ge upp inför? jag skapar min egen startlinje min egen tidsanda och lägger därför mållinjen i mina egna händer. my own tempel. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0